Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při vrácení zboží:

  1. Zboží musí být neporušené, v originálním obalu zabalené.
  2. Zboží musíte odeslat do 14 dnů od obdržení.
  3. Ve vracené zásilce musí být vložena kopie daňového dokladu.
  4. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato.

Vrácení zboží Českou poštou:

  1. Zabalené, neporušené zboží zašlete na naši adresu.
  2. K vracené zásilce přiložte vyplněný a podepsaný Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

Jak postupovat při reklamaci zboží:

  1. Vyplňte Formulář pro uplatnění reklamace a podepsaný zašlete poštou spolu se zbožím na naši adresu. Pro urychlení můžete zaslat naskenovaný formulář také na náš email: info@czepan.cz.
  2. Po obdržení papírové formy formuláře Vás budeme kontaktovat o dalším postupu.
  3. Reklamace vyřizujeme v zákonné 30 denní lhůtě.

Naše adresa:

Michal Kořínek
Pod Veselovem 216
273 62 Družec